Bli stödmedlem idag!
Alingsås IF Gymnastik

Börja träna gymnstik

Det finns ett stort intresse för att träna gymnastik. För att underlätta hanteringen och administrationen kring antagningen tar vi emot intresseanmälan. Intresseanmälan innebär att du får information om lovskolor och plats i grupper.

Gå till anmälan här

Frågor och svar
Har du frågor kring er intresseanmälan? Vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren här.

Lagring av personuppgifter

De personuppgifterna vi efterfrågar i anmälan är de uppgifter som vi behöver för att kunna skriva in ditt barn i vårt medlemsregister och de kontaktuppgifterna vi behöver till dig för att kunna meddela dig när det finns en ledig plats. Vi sparar era uppgifter tills dessa att ert barn blivit erbjuden en plats i vår verksamhet eller tills dess att du vill ta bort intresseanmälan. De personer som har tillgång till dessa personuppgifter är kansliet och de i styrelsen som arbetar med antagningen.

Gå till anmälan här