Bli stödmedlem idag!
Alingsås IF Gymnastik

För ledare

AIF Gymnastik är en ideell förening och är beroende av engagerade ledare för att kunna bedriva vår verksamhet och starta nya grupper. Intresset för att träna gymnastik är stort i Alingsås. Vill du vara en del av AIF Gymnastik och bli ledare i en grupp? Vi har gymnastikgrupper i många olika nivåer och är kontinuerligt i behov av nya tränare.

För att bli ledare krävs inga förkunskaper. Vi bistår med internutbildning. Dessutom går ert barn före i kön till den grupp du är ledare i.

Vill du bli ledare? Kontakta: info@aifgymnastik.se

Material för ledare
Är du redan ledare i AIF Gymnastik så loggar du in på hemsidan via länk i övre högra hörnet och får tillgång till mer material. UNDER UPPDATERING

Våra sponsorer