Bli stödmedlem idag!
Alingsås IF Gymnastik

Sponsring

Välkommen som sponsor till AIF Gymnastik!

AIF Gymnastik är en ideell förening med nästan 600 medlemmar. Inräknat medlemmarnas familjer och vänner engagerar föreningen en stor del av kommunens invånare. Som lokalt företag kan det löna sig att synas tillsammans med AIF Gymnastik! Vi kan erbjuda fyra olika sponsorpaket och även göra individuella sponsorlösningar.

Är ditt företag intresserad av att sponsra AIF Gymnastik?
Kontakta någon i vår sponsringsgrupp:
Carina Friberg, carina.fridberg@bakertillyguide.se
eller info@aifgymnastik.se

DIAMANTSPONSOR
15 000 kr eller mer/år
Nyhet på aifgymnastik.se och på föreningens Facebook-sida
Logotyp på föreningens överdragskläder, overall och hoodie (vid avtal på minimum 3 år, transfer ingår)
Förtur till erbjudanden om att vara eventsponsor vid tävlingar, uppvisningar eller andra event
Ett testa-gymnastik-tillfälle med tränare från AIF Gymnastik, t ex kick off
Möjlighet att hyra hall 2 1-2 h/v (dagtid) för subventionerat pris för t ex innebandy, basket el liknande

GULDSPONSOR

10 000 kr/år

SILVERSPONSOR

5 000 kr/år

BRONSSPONSOR

3 000 kr/år

ÖVRIG SPONSOR

Enligt överenskommelse

Som samarbetspartner har ni möjlighet att använda AIF:s logga i egen marknadsföring.