Bli stödmedlem idag!
Alingsås IF Gymnastik

AIF Gymnastik har startat en Facebook-grupp där gymnaster och föräldrar kan sälja och köpa begagnade gymnastikkläder och tillbehör. Genom att köpa och/eller sälja second hand-kläder förlänger vi klädernas livslängd och bidrar därmed till en mer hållbar värld.

Gruppen fungerar som en traditionell köp och sälj-grupp på FB och försäljningarna sker alltså mellan privatpersoner. Föreningen är inte inblandad i försäljningar.

Bjud gärna in fler medlemmar till gruppen! Ju fler vi blir desto fler chanser till bra second hand-affärer!

Klicka här för att komma till AIF Gymnastiks köp och sälj-grupp.